Alla inlägg den 30 december 2013

Av bandystars - 30 december 2013 21:03

Jo jag skröt om mitt datasnille igår på min privata Blogg Farstutrappan och idag fick jag bita i det sura äpplet när datorn verkar leva ett eget liv under nätterna och så fort den startar så ladda den ner program som inte passar så bra för mitt operativsystem och där satt jag återigen och försökte återställa.

Efter många tankar och ord i den som inte skall yttras högt lyckades jag fem i tolv som ordspråket lyder få igång Internet. Hur länge denna glädje varar det återstår att se.
Jag kanske inte ens kan få veta resultatet på matchen mot Skirö då jag inte komer in på Internet.

Oavsett om nu det är så att jag har misslyckats och samma problem återstå i morgon den sista dagen detta år passar jag på att önskar er alla läsare även här på Bandystars .

GOTT NYTT ÅR

Presentation


Bandystars en supporter långbortistan som följer sina stjärnor från sin position andra sidan det småländska höglandet och ibland så möts de uppe på platån när bortamatchen är närmare en hemmamatch.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bandy div 1

Besöksstatistik

Bandy div 2 + övrig bandy

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards