Alla inlägg den 14 augusti 2021

Av bandystars - 14 augusti 2021 19:36

Bandystars lever men bandyintresset fick sig en rejäl käftsmäll med civid-19 då allt försvann från min horisont. Även om det spelades bandy på elitnivå och i allsvenskan så kom jag inte när den i praktiken. Kolla på Tv är som att äta kolla med papper på. Nu ryktas det att det blir bandy i div 1 och kanske 2 om det finns intresse förstås. Men på förbundets hemsida som är ny ser jag verkar det inte framgå riktigt ännu. Så Bandystars lever på hoppet att jag får stå där och frysa och huttra med min portfölj och kamera. Samtidigt snacka med publiken och ibland med ledare och spelare jag känner.  Köpa mig en kopp kaffe och en korv i halvlek det är bandy för bandystars 
 
Skall gå igenom länkarna och uppdatera dessa framledes vid tid och jag har noterat sidan besöks så det finns hopp om en framtid.



Presentation


Bandystars en supporter långbortistan som följer sina stjärnor från sin position andra sidan det småländska höglandet och ibland så möts de uppe på platån när bortamatchen är närmare en hemmamatch.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bandy div 1

Besöksstatistik

Bandy div 2 + övrig bandy

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards