Alla inlägg den 12 februari 2019

Av bandystars - 12 februari 2019 14:13

Här spelades för en månad sedan en landskap inför 1535 personer  

 

Ikväll var vi ca 15 supporters plus 3 hundar tyckte jag mig se på läktaren och kaffe och portföljen hade jag själv med mig för det finns ingen värmestuga eller kaffe att köpa. Tog några bilder men kamera objektivet kärvade i kylan har jag fått makulera de flesta bilder. Blev det några bilder och det märks en viss skillnad mellan divisionerna både förre och under matchen

   

Då spelarna själva fixa sargen, och skotta

     

Isen var dålig vilket domaren försökte fixa och ismaskinen fungerade inte då isen blev inte spolas helt i pausen spelades matchen 2 * 30

       

Fråga mig inte vad resultatet blev vi tappade räkningen efter 4 – 0 men en spelare sa det blev nog tvåsiffrigt när matchen var över. Så är detta tjusningen av att vara bandyfrälst och bara trevligt att stå och tjöta bandy med supporters på läktaren oavsett lag på isen.

 

På Borås Bandy hemsida finns ett referat från matchen  Enl detta så blev det 10 - 0 och var rekord för seriespelet med 19 åskådare och tre hundar. Läs även i referatet det historiska rekordet som en spelare gjorde 

Presentation


Bandystars en supporter långbortistan som följer sina stjärnor från sin position andra sidan det småländska höglandet och ibland så möts de uppe på platån när bortamatchen är närmare en hemmamatch.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bandy div 1

Besöksstatistik

Bandy div 2 + övrig bandy

RSS


Skapa flashcards